פייסבוק תקלה : הבחור ×”×–×” בישר לאשתו בהודעה על "תקלה קטנה עם הילד" וזה מה / פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": ×''סט×" לצפי×" ישיר×" ול×"ור×"×" עם from 3.bp.blogspot.com
דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד:

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד.

דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": מפרץ ×"×"רפתקאות לצפיי×" ישיר×" from 1.bp.blogspot.com
בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה.

גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח .

תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק. בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות . תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. כבר שעות שמיליארדי משתמשים בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם ברחבי העולם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; סרטים לצפיי×
סרטים לצפיי×" ישיר×" ול×"ור×"×": מפרץ ×"×"רפתקאות לצפיי×" ישיר×" from 1.bp.blogspot.com
וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. הוואטסאפ קרס | תקלה ברשתות החברתיות מבית פייסבוק.

פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.

כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית נרשמה היום (שני) באפליקציית המסרים המיידיים ווטסאפ וכן גם באפליקציות פייסבוק ואינסטגרם. בשלב זה הגורם לתקלה אינו ידוע. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. בחלק מהאתרים התקלה משפיעה על הגלישה בישראל . וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק קרסו (עיבוד: סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה זו מצטרפת לשורה של תקלות שהתרחשו לאורך השנים בעיקר ברשת פייסבוק, האחרונה שבהן בשנת 2017 אז הגולשים חוו קשיי גלישה גם כן והרשת קרסה למשך חצי שעה. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: בשעה האחרונה מדווחים רבבות גולשים מכל רחבי העולם על קושי עד ניתוק מוחלט מחשבונותיהם ברשתות .

פייסבוק תקלה : ×"×'חור ×"×–×" ×'ישר לאשתו ×'×"ו×"×¢×" על "תקל×" קטנ×" עם ×"יל×"" וז×" מ×" / פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.. כיצד לדווח לפייסבוק על תקלות שונות, בעיות, תלונות ועוד. תקלה עולמית בשירותי וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; גולשים רבים מדווחים כי לא ניתן לשלוח . פייסבוק, בדומה לאתרים גדולים אחרים בעולם, מקשים מאד על הגולש, ליצור קשר ישירות עם החברה.